martes, 9 de noviembre de 2010

Reflexió sobre el bloc

Realitzant aquest bloc he pogut adonar-me que és una eina útil. Sí que de primer moment creus que serà costos amb el sentit de feina, per què no saps ben bé com va, tens errors a l’hora de publicar però és com tot el que aprens a fer nou, una vegada ja has començat a practicar més sovint ja tot és més fàcil.
Aquest bloc m’ha ajudat en diferents punts. Un d’ells ha sigut  que com a feina havia d’ anotar al meu bloc cada apartat que donàvem a classe, cosa que feia que jo busqués més informació sobre aquella que m’ha donat el professor i això ocasionava que tingués  més informació i més curiositat. Un altre punt important és que aquest bloc m’ha servit per anotar els apunts del professor i de la pàgina web extreta i aquesta informació que he anotat la tindré guardada sempre en el bloc, així que sempre i quan vulgui recordar o vulgui crear una “webquest, cacera del tresor, una wiki ... hem podrà servir.
En fi, aquest bloc m’ha ajudat a posar en pràctica el temari donat a classe i a més a més he interactuat amb la tecnologia, és a dir, en lloc de realitzar apunts a una llibreta ho he fet mitjançant el bloc.




No hay comentarios:

Publicar un comentario